Pagina Principală

duminică, 12 septembrie 2010

Bei Cu Raisa

Furtuna cea verde, culoare albastra
Strapunge si bate cu tunete seara
Si fulgera alb spre un rosu'n fereastra
Renaste in suflete teama.

Si vantul cum sufla, aduce'n ureche
O mie de soapte in drum rasfirate
Si cere sa-ti fure cu sete
Un gand din toate-adunate.

Auzi picaturi ce te striga afara,
Inchizi doar un ochi si le simti
Mirosul puternic in praful de seara
Iti place, de ce sa te minti ?

Atunci iti dai seama ce pierzi
Si vrei doar din tot dinadinsu'
Sa ai ce nu ai,sa vezi ce nu vezi
Trecutul sa-l schimbi, implineasca-se visu'.

Paharul e gol cu urme de buze
Amprente lasate de prea multe ori,
Aceleasi au fost, aceleasi sunt duse
Plecate. Plecati pana'n zori !

Tu stai, nu pleca, am nevoie de tine
Vorbeste-mi si umple-mi paharul de vorba
Si tine-mi urat, ai grija de mine
Caci sufletul meu acum e spre morga.

Furtuna e gata si toate'au trecut
Si linistea'si face simtita prezenta
O noua discutie'n noapte'a tacut
Ramanem doar cu esenta...

2 comentarii: