Pagina Principală

duminică, 12 septembrie 2010

Fara Nume

O fata si'un dor cu nume sonor
Cu zambet frumos, usor somnoros
Cu plasa in mana sa-mi cumperi furtuna
Pui gheata'n picior sa sufar usor

Ma cheama afara, caldura'i prea mare
In sufletul meu, nu vreau sa omor
In pumnul ei tare ce vrea sa doboare
Un ultim cuvant ce aduce a dor

Serveste devreme si nu ma uita
Mai creste in mine speranta
Inchide-mi privirea aproape de-a ta
Si sa ne pierdem in locuri distanta

Asa cum te vad, mereu te-am vazut
Aproape de mine si totusi plecata
Departe de gand si de tot ce nu sunt
Atat de aproape, mereu incurcata

Nimic ce am spus, ce spun numai eu
Nu stie in gand si in suflet sa-mi taca
In minte imi balbai mereu despre tine
Ramai si vei fi : mereu minunata

Un comentariu:

  1. Tumbling is a ending process used to scrub, deburr, and barely clean smaller components. Tumbling uses a horizontal drum crammed with an Direct CNC abrasive substance, such as sand or ceramic chips. The drum rotates slowly, causing the media to abrade the components, breaking any sharp edges and smoothing the floor. Media blasting uses a pressurized jet of abrasive media to use a matte, uniform end to components.

    RăspundețiȘtergere