Pagina Principală

duminică, 12 septembrie 2010

O Poza

tu ai deschis, sa-mi dai
in suflet fericirea mea
un drum ce-i fara nume
deschide-mi calea ta

si vad cum soare-ti bate
in parul tau balai
si de aievea el straluce`
contrastele lui tari

suvitele-ti curg rauri
despica-n mintea mea
dorinte arzatoare
le gust pe buza ta

si buze ce le simt
un dulce si amarul tau
imi dau si fericire
si neputinta mai mereu

doresc sa le sarut
sa-mi simta gustul meu
si sa-mi zambeasca uneori
sa-ti fie doar pe placul tau

doar ochii tai cei reci
trezesc in tine ce e rau
ca si o vorba ce mi-o spui
reflecta gandul tau

dar mai adanc privesc
si vad cum se desface
o teama si un suflet bun
privesc ceva ce-mi place

ma strange-n dinti
si nu-mi da drumu'
ma vad in ei cu tine
si stiu ca eu-ti sunt "unul"

caci forme joaca pe nisip
cum gandul meu la tine
ma lasa sa nu mai risip
iubirea mea din mine

mereu nu am sa-ti uit
privirea de acum
ramane-n mintea mea
eu te-am furat in gand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu