Pagina Principală

duminică, 12 septembrie 2010

Si Simt

Cat in pacat ma simt acum
Si greu imi e sa mai doresc
O mica doar speranta de iubire
cu sufletul acum eu doar tanjesc..

Iar buzele par sa-si doreasca
Perechea ce le face sa tresara
Sa simta gustul minunat
Ce doar din inima coboara

Viata-i un sir de intamplari
Nebune rau si nedescrise
Cand eu vreau doar sa regasesc
Inimii mele un sens prin vise

Si un copil cunoaste sigur
Ce-nseamna-n viatza doar frumosul
Doar eu fac jocul de noroc
Si viatza-n zaruri negre eu o joc.

Pierzand ce cred ca e iubire
Crezand ca doar iubirea este totul
Eu doar nebun pot fi si sunt
Recunoscand ca sunt doar un netot

Poate ma judec doar prea aspru
Poate eu cred gresit si sigur
Doar relativ traiesc si simt
Ca eu sunt chiar asa de singur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu